پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

❤وبلاگ محمد پرهام عزیز ما❤

اندازه گیری قد و وزن

1391/8/2 14:52
نویسنده : مامان
8,887 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب بابایی قد و وزنم رو اندازه گرفت.

وزنم حدودا 4000 گرم و قدم 55 سانتی متر بود .

بعدش بابایی بر اساس یه سری فرمول ریاضی پیچیده (مثل زیر) میزان رشدم رو محاسبه کرد.

البته من هم کمکش کردما (آخه من دانشمند کوچولو هستم)!

بعدش هم باهم منحنی رشدم رو رسم کردیم. ایناهاش :

این منحنی ثابت میکنه که احتمال آدم فضایی بودن من خیلی بیشتر از اون چیزیه که تا حالا فکر میکردیم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

دکتر آرمان
2 آبان 91 19:53
پسر خاله جون بابایی سرت کلاه گذاشته اینجوری حساب نمیشه یه ویزیت بیا پیش خودم برات حساب کنم


باشه آرمان جان زود میام تا اندازم رو بگیری.
مامان امیررضا
10 آبان 91 10:49
سلام به مامانی گل لطفا به بابای پرهام جون بگین از رو عکسای امیررضا بگن اونم ادم فضایی میشه؟


سلام به شما، من از آدرس شما بازدید کردم، ولی وبلاگ مربوط به فاطمه خانم بود نه آقا امیررضا! لطفا آدرس وبلاگ رو دوباره برام بذارید تا امیر رضا جون رو ببینیم. شاید اونم آدم فضایی بود و با پرهام آقا از یه سیاره اومده بودند!

مامان امیررضا
28 آبان 91 22:54
سلام دوست من اینم ادرسم شاید اشتباه شده بوده ببخشید خوشحال میشم سربزنید


وبلاگتون رو دیدیم، خیلی قشنگ بود و مطالبش خوب بود. از چهره امیررضا هم معلومه که انشاالله دانشمند میشه.