پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

❤وبلاگ محمد پرهام عزیز ما❤

تست هوش

1391/8/5 7:13
نویسنده : مامان
230 بازدید
اشتراک گذاری

به نظر شما چرا آقا پرهام دستشو آورده جلوی صورتش ؟

1- برای اینکه به خبرنگارها بگه فعلا وقت مصاحبه نداره و ازش عکس و فیلم نگیرن.

2- میخواد یواشکی یه چیزی به باباییش بگه.

3- آفتاب میزنه تو چشمش و با اینکار مانع آفتاب شده.

4- این تصویر فوتوشاپه و به پرهام نسبت دادنش.

5- خودتون قضاوت کنید و نظر بدید.

به کسانی که پاسخ درست را بدهند، به قید قرعه یک دستگاه بی ام و x6 جایزه داده میشود.تعجبتعجبتعجب

چرا؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سحرمهینی
6 آبان 91 10:16
گزینه 1 درست میباشد میگه بابا و مامانم جای من صحبت میکنن نمیخوام از من عکس بندازن ریا میشه
ندا
6 آبان 91 10:18
خواسته بگه مزاحم خواب من نشید میخوام بخوابم گفتم یا نگفتم؟؟؟؟؟؟
مامان و بابای آرمان
6 آبان 91 12:48
هر 5 مورد درست است یا نه اصلاً هرچی شما بگید. بی ام و رو بده میخواهیم بریم مسافرت
دختری در مه
23 فروردین 92 10:43
سلااااااااااااام.وبلاگتون فوق العادست با این آقا پسر ناز(آقا پرهامو میگم)ایشالا بزرگ که شد خودش میاد وبمو میبینه.بزنم به تخته خییییلی نازه.
بیشتر ازش عکس بزارین من نی نی دوش دالم.
به وبم هم سر بزنین لفطا


ممنون از لطفتون.وبلاگتون رو دیدمو همونجا هم برتوان نظر گذاشتم. موفق باشید.