پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

❤وبلاگ محمد پرهام عزیز ما❤

اولین صدای آقِ...

1391/8/28 23:00
نویسنده : مامان
260 بازدید
اشتراک گذاری

امروز اولین صداهای آقِ رو در اوردی و من کلی ذوق کردم.niniweblog.com

البته روزای گذشته یه صداهایی در می اوردی ولی امروز بیشتر بود و منم یه فیلم کوتاه از اداهات گرفتم.

هنوز تو بیداری بصورت بیصدا میخندی. ولی همینم برام یه دنیا شادی میاره.

اینقدر این لحظه ها قشنگن که میخوام از همشون فیلم داشته باشم ولی افسوس که باید دنبال شکار لحظه ها باشم چون تا دوربینو می بینی حالتتو عوض می کنیعینک

احتمالا وقتی اولین کلمه رو ازت بشنوم پرواز میکنم.niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابا
9 آذر 91 8:52
32 تا حرف الفبا داریم، اونوقت گل پسر از بین این همه حرف آسون، حرف سخت "ق" رو انتخاب کرده و عاشق اونه. وقتی هم که میگی "ق"، تکرارش میکنه و اگه خوب تکرار کنه، میخنده و خودشو تشویق میکنه.
قربون اداهای قشنگت برم من.


بابایی جونم، من به حرف "ق" نمیخندم، به قیافه شما وقتی میگید "بگو ق!" میخندم. اخه خیلی بانمک میشید.