پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

❤وبلاگ محمد پرهام عزیز ما❤

تولد مامانه مهربونم مبارک

1391/4/22 9:27
نویسنده : مامان
266 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تولد بهترین مامانه دنیاست.
میدونید اون کیه؟
آره درست حدس زدید، اون مامان مهربونه منه.تشویق
مامانی که چند ماه سختیه مراقبت از منو به جون خریده و با اینکه من تو دلش فوتبال بازی میکنم!!!، بازم منو یه عالمه دوست داره.niniweblog.com
اینم بگما، منم اونو یه عالمه ی خیلی زیاد دوست دارم.قلب
تازشم به بوآم گفتم براش یه هدیه ی خیلی خیلی خوشگل و ناز بخره و بجای منم روی ماهشو ببوسه.
خوشبحال خودم که همچین مامانه مهربونی دارم.
بیخود نیست بوآم اینقدر دوستش داره.

مامان جونم تولدت مبارک

اینم هدیه ی ناقابل من به مادری که بهشتم براش کمه.

مادرم...
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان پرهام
22 تیر 91 7:41
ممنونم پرهام عزیزم امسال با حس داشتن تو هر چیزی برام رنگ و بوی تازه ای گرفته و مثل همیشه از خدا ممنونم که تو را به ما هدیه کرده. امیدوارم تو هم مثل پدرت روحی به بلندای کوه و دستی به گرمی خورشید و قلبی به وسعت دریا داشته باشی. راستی دسته گلتم مثل خودت دوست داشتنیه دوستت دارم پسر گلم
ترکان
22 تیر 91 10:48
تولد مامانه مهربونت مبارک پرهام کوچولوایشالا 100 ساله بشه
مصطفی
22 تیر 91 23:06
سلام دخترعمه جان .تولدت مبارک ایشاالله آقا پرهام زیرسایه ی شما وهمسرمهربونتون بزرگ شه.


ممنون آقا مصطفي