پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

❤وبلاگ محمد پرهام عزیز ما❤

یک مادر خوب

1391/4/26 6:37
نویسنده : مامان
278 بازدید
اشتراک گذاری

پرهام عزیزم

این روزها ته دلم یه نگرانیهایی دارم که البته ظاهرا همشون طبیعی هستن ولی خوب حس خوبی ندارم.

نگرانم از اینکه نتونم مامان خوبی برات باشم. نکنه چیزی را بلد نباشم و باعث اذیت تو بشه.نکنه کاری کنم که به ضرر تو باشه (البته از روی ندونستن عزیزم)niniweblog.com

خلاصه هر چی به لحظه دیدارت نزدیکتر میشم استرسم هم داره بیشتر میشه.


البته وقتی یاد خدا و لطف بی انتهاش میافتم آروم میشم ولی دوباره همشون میان سراغم.
راستی وقتی دلم میگیره یه تکون میخوری که بگی هستم و منم کلی شاد میشم.niniweblog.com

من و بابا منتظرتیم فرشته کوچولوی ما.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ترکان
26 تیر 91 11:44
این نیز بگذرد.....
ایشالا به سلامتی به دنیا بیاد


ان شالله
مامان پارسا جیگر
26 تیر 91 18:16
انشاء الله که یه نی نی خوشگل و سالم و صالح به دنیا بیاد و دنیای قشنگتون رو قشنگتر کنه ممنون مامانی که به ما سر زدید.
مامان محمد مهدی
26 تیر 91 18:18
مرسی خاله جون که به وبلاگم سرزدین امیدوارم خدا یه نی نی خوشگل موشگل مثه من بهتون بده خاله جونی!دوستون دارم