پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

❤وبلاگ محمد پرهام عزیز ما❤

باباجونم ممنونم

1391/4/27 7:19
نویسنده : مامان
377 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به بابای خوبم.

این روزا خیلی خودتو تو زحمت انداختی تا همه چیزو برا اومدن من آماده کنی. امیدوارم وقتی میام پیشت اونقدر خوب باشم که خستگی این روزا از تنت دربیاد.قلب

 اینم بگم که مامان خیلی بهم سفارشتو میکنه و منم سعی میکنم همشونو خوب حفظ کنم.

میدونم اونقده مهربونی که از من توقعی نداری. بدون که من به داشتن بابایی به خوبی تو افتخار میکنم.

امیدوارم صحیح و سالم بدنیا بیام تا بتونیم باهم یه عالمه فوتبال بازی کنیمniniweblog.com من و تو و مامان بریم پارکniniweblog.comدوچرخه سواری هم بکنیم خوب؟؟!!niniweblog.com

مامان میگه ماهیگیری خیلی دوست داری, منم میبری؟niniweblog.com

 

من خونوادمونو خیلی دوست دارمniniweblog.com

وخلاصه بابای خوبم بازم ازت ممنونم و از همین جا دستاتو میبوسم.ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابا
27 تیر 91 22:17
پرهام عزيزم, وقتي به اين فكر ميكنم كه قراره به زودي به جمع خانوادمون اضافه بشي, اينقدر خوشحال ميشم كه حد نداره و ديگه جايي براي خستگي نميمونه.
منهم خيلي دوستت دارم و اميدوارم هر چه زودتر صحيح و سالم بياي پيشمون.


واقعا تو بهترین بابای دنیایی بابایی جونم دوست دارم