پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

❤وبلاگ محمد پرهام عزیز ما❤

یادآوری از لطف خدا

1391/5/15 9:20
نویسنده : مامان
275 بازدید
اشتراک گذاری

پرهام عزیزم

بعد هر نمازم از خدا بخاطر لطف بزرگی که در حق ما کرد تشکر میکنم و امروز مینویسم تا مکتوب کرده باشم که تورا هدیه پاک خدا میدونم. خدای خوبی که معجزه وار تو را به ما هدیه داد و حس اینکه من و بابایی هم می تونیم پدر و مادر بشیم...

ای خدای خوبم ای خالق همه هستی ای که چون اراده کنی و گویی "کن" "فیکون" خواهد بود به حق این ماه عزیز به همه کساییکه منتظر این هدیه هستند لطف کن و دلشون رو به دادن یه فرزند سالم شاد کن.

الهی آمین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ناهید
15 مرداد 91 13:22
سلام مرسی که به وبلاگم سر زدی ایشالا پرهام جان صحیح و سالم به دنیا بیاد.ایشالا خدا به همه ی دوستای خوبمون هم نی نی بده.
مامان علیرضا
20 مرداد 91 15:07
سلام دوست خوبم .به وب من اومده بودی و من هم اومدم بازدیدت.نمیدونم نی نی تون کی به دنیا میاد؟ایشالا به سلامتی فارغ بشی و نی نی رو در اغوشت بگیری.من شما را با افتخار لینک کردم.برام خیلی جالبه که دوستایی داشته باشم که در تجربه بچه دار شدن با هم شریک باشیم اونم تقریبا همزمان