پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

❤وبلاگ محمد پرهام عزیز ما❤

بابای خوبم سپاس

1391/5/23 13:08
نویسنده : مامان
379 بازدید
اشتراک گذاری

بابای خوبم سلام

ممنونم که تو این ماه رمضون با دهن روزه اینقد زحمت میکشی.

امروز صبح زود رفتی تا خونه جدیدمون رو آماده کنی و داری سعیتو میکنی تا اومدن من همه چیز مهیا باشه.niniweblog.com

کاش میتونستم باهات بیامو با کامیونم کمکت کنم.niniweblog.com

من و مامان دعات میکنیم و از خدا میخوایم همه چیز رو برات روبراه کنه تا اذیت نشی.

بدون که خیلی دوستت دارم.niniweblog.com واین هدیه من قابلتو نداره:niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ترکان
24 مرداد 91 1:34
خونه جدید مبارک


مرسی عزیزم
بابا
29 مرداد 91 23:45
پرهام جان ممنون که به فکر بابایی هستی. من وقتی به تو و مامان خویت فکر میکنم، خستگی از تنم در میاد. خیلی دوستت دارم


بابای مهربونم لازمه تو یه پست ازت تشکر کنم.