پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

❤وبلاگ محمد پرهام عزیز ما❤

ویزیت دکتر

1391/5/22 16:38
نویسنده : مامان
291 بازدید
اشتراک گذاری
امروز نوبت دکتر مامان بود تا خیالش از وضعیت من راحت شه.
وقتی دکتر صدای قلب منو شنید گفت که تعدادش بالاست و باید یه نوار قلب از من بگیره. بیچاره مامان کلی نگران شده بود. دکتر گفت یه چیز شیرین بخوره و بعد بره نوار قلبو بگیره.
میدونین اون وقتی نگران میشه ساکت میشه و میره تو خودش. شاید دلم براش سوخت ولی خوب...افسوس
بابا هی سعی میکرد با شوخی آرومش کنه ولی خوب دیگه اونم چیزی نمیگفت و توخودش فکر میکرد. البته من که میدونم چیا میگفت!از خود راضی
داشت تو دلش دعا میکرد مشکلی نباشه و وقتی خوابید تا نوار رو بگیرن من که همیشه فوتبال بازی میکردم حس تکون خوردن نداشتمو مامان رو بیشتر نگران کردم!نیشخند
دکتر وقتی نوار رو دید گفت مشکلی نیست. البته با معاینه مامان فهمید قلب مامان هم ضربانش تند تره. مثل اینکه از این نظر من مثل مامانم.یول
مادر بودن چه حس عجیبیه. دلش میخواد جونش رو هم بده اما کوچکترین مشکلی برا فرزند پیش نیاد.
خدایا خوت به مامان من و همه مامانای خوب کمک کن و نذار هیچ غصه ای بخورن.قلب
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سونیا
22 مرداد 91 16:59
وای عزیزم خدا رو شکر که از نگرانی در اومدی و مشکل خاصی نی نی نازت نداشت


ممنون عزیزم. برا نی نی خیلی دعا کن.
ان شالله سونیا جون همیشه سالم و شاد باشه.