پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

❤وبلاگ محمد پرهام عزیز ما❤

سونوگرافی احتمالا آخر

1391/6/2 20:57
نویسنده : مامان
278 بازدید
اشتراک گذاری

روز پنج شنبه ظهر وقت سونوگرافی مامان بود تا از وضعیت من باخبر شن و طبق معمول دل تو دل مامان نبود.(35 هفته و دو روز)

بابای مهربون با اینکه خیلی سرش شلوغ بود و فاصله اشم از سونوگرافی زیاد بود خودشو رسوند تا هم مایه دلگرمی برا مامان باشه و هم بتونه منو ببینه!

دکتر گفت وزن من 2518 گرم و سن منم 35 هفته و یه روز و خدا رو مشکلی وجود نداره و به این ترتیب مامان و بابا خوشحال شدن.niniweblog.com

بماند که وقتی از در سونوگرافی اومدن بیرون دیدن آقاپلیسه مشغوله نوشتن جریمه است و وقتی رسیدن کار از کار گذشته بود.ناراحت

دعا کنید صحیح و سالم به دنیای شما پا بذارم.بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ترکان
5 شهریور 91 1:01
ایشالا به سلامتی بیای محمدپرهام جونبی صبرانه منتظره دیدن روی ماهتم


مرسی خاله جون
ترکان
18 شهریور 91 0:38
پرهام به دنیا اومد؟
مامان نینی
21 شهریور 91 19:36
سلام مامان پرهام جون.ایشاله به سلامتی بدنیا بیاد.از وبلاگ منم دیدن کنید.من لینکتون می کنم شما هم لینک کنید ممنون می شم http://ninijoon91.niniweblog.com/
بابای آرمان
25 شهریور 91 12:52
سلام چرا عکس گل پسرو نمیزارید تو وبلاگ دلمون تنگ شده
شما که اصفهانی نبودید. از جای من و نرگس بوسش کنید.
این را هم بهش هدیه بدید.


آخه عمو سرمون شلوغ بود، حالا براتون یه عکس گذاشتم، بازهم میذارم.