پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

❤وبلاگ محمد پرهام عزیز ما❤

تو هدیه پاک خدا

1391/4/8 10:00
نویسنده : مامان
372 بازدید
اشتراک گذاری

پرهام عزیزم

هر روز که می گذره حس اینکه چقدر دوستت دارم بیشتر میشه

از خدای مهربون که همیشه هوامونو داشته ممنونم که تو را به ما داده

این که خدا لطف کرد به من, و مخلوق پاک خودش رو تو وجود من جای داد احساس شعف و بالیدن میکنم

این روزها که در انتظار گذاشتن قدمهای پربرکتت به خونه هستیم روزای خاصیه و برام اونقدر شیرینه که سختیاشو نمی بینم.niniweblog.com

نگاه خدارو با تمام وجود حس میکنم.

دوستت دارم پرهامم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی شیما وحدیث
8 تیر 91 11:34
سلا م مامانی فرشته کوچولو خوبی ؟
ایشالا که به سلامتی هرچی زودتر نی نی کوچولوی ما به دنیا بیاد .ویه کوشکولویه دیگه به جمعمون اضافه بشه .
دوست داشتی بیا پیشمون


سلام مامان فرشته ها
ممنونم ازت